Ayo Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu Ayo Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu

Ayo Curacao

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Hello people,

Hier zit ik dan, mn laatste blogje te typen met mn lege koffer naast me.

Zoveel indrukken, ervaringen, gedachtes, gebeurtenissen meegemaakt, en vooral heel veel nieuwe mensen, maar belangrijker nog, mezelf leren kennen. Maar aan alles komt een eind, en zo ook aan deze reis. Ik kan zeggen dat ik er veel zin in heb om naar huis te gaan, en dat bevestigt wederom dat mijn keuze om eerder naar huis te gaan de juiste is geweest.

Afscheid op stage genomen, afscheid van de dieren genomen, ze zullen me nog gaan missen, zelfs al afscheid van een paar mensen uit de Nieuwestraat genomen, heel raar idee, maar Gemert here I come!

Vorige week zijn Pappa en Sanneke aangekomen. Met een goede entree van vertraging, oranje kleding en kroontjes kon voor mij de koninginnedag pas echt van start gaan. Voor zover dat nog kon gezien het drama wat zich had afgespeeld in Apeldoorn. Toen later bleek dat het vliegtuig waar zij in gearriveerd waren op zijn retour een kortsluiting met gevolg een brand aan boord heeft mogen ervaren was het feest compleet. Net als mijn angst om komende vrijdag alleen te gaan vliegen, dat word nog leuk voor de stewardesjes van Arkefly..

Dus deze week ook even fijn de toerist uitgehangen, veel proberen te zien maar ook veel proberen te relaxen. Landhuis Chobolobo, Landhuis Jan Kok, Klein Curacao, Kura Holanda, Porto Mari en nog veel meer heb ik nog snel in mijn laatste weekje een bezoekje gegeven, en nu is het tijd om in te pakken. Op naar huis!

Morgen vertrekken Pappa en San, vrijdag komen zij aan in Amsterdam. Vrijdag vertrek ik en ik al zaterdag mijn grand entrance doen op schiphol. Ik heb er zin an om jullie weer te zien!

Hopelijk tot snel dushi's van me.

Veel liefs,

Marloes.



  • 07 Mei 2009 - 06:58

    Moeky's:

    eeh jonge!!

    je kamer gestoft gesopt en gezogen!! je bedje gespreid. Wacht al met smart op zijn bewoner!!

    goeie reis en tot zaterdag
    ik kan niet wachten om je met een dikke kus welkom thuis te wensen

    ayo me dushi

    xxmoekys

  • 07 Mei 2009 - 07:36

    Jannie:

    eeeeeeeh maiske.............

    wat goed van je om zo je stage af te sluiten........bezinning......relaxen .....inpakken....genieten met papa en zusje........en dan ook nog als een stoere meid alleen terug naar gimmert .......al waar met smart op je gewacht word.............welkom terug

    liefs jannie

  • 07 Mei 2009 - 08:26

    Mayca:

    Jeuheuu! Je bent er bijna weer!!!!
    Fijn dat je laatste weekje nog leuk is geweest, dat je keuze toch nog eens bevestigd is en alles wat eigenlijk in de eerste alinea staat.

    Inderdaad, goeie reis en niet stressen! Als er iets fout gaat, kun je in ieder geval zeggen dat je een leuke tijd in Curacao hebt gehad en dat je mij hebt gekend! ;)
    Just kiddin'.. Er zal niets gebeuren!

    Liefs xxx Mayca

  • 07 Mei 2009 - 11:23

    Emmy:

    Verzin alvast een mooi zielig verhaal voor Hello/goodbye :D

    Tot zaterdag Sterkte met afscheid nemen van het mooie eiland en sterkte met de terugvlucht, komt goed! Laat die stewardessen maar eens werken;) Tot zaterdag !!!!!!!
    Dat klinkt leuk!

  • 08 Mei 2009 - 16:13

    Marloes:

    Lieve Loes,

    Denk aan mij tijdens het vliegen en alles komt goed!
    Ben blij je morgen weer te zien! Nooit eerder zijn wij zo lang uit elkaar geweest!
    Ik denk dat ik er een boek over ga schrijven!
    Hebben we in de winter weer wat te lezen bij de open haard.

    Maak je niet druk, alles komt goed en tot morgen!

    xx, je wederhelft die hier op je wacht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marloes

25, Evenementen/Creatieve Communicatie, Gezelligheid, Feestjes, Vrienden en Muziek.

Actief sinds 21 Dec. 2008
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 10749

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Caribbean!

Landen bezocht: