Week 4, check! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu Week 4, check! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu

Week 4, check!

Door: Marloes van Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Marloes

20 September 2014 | Aruba, Oranjestad

Week vier alweer achter de rug. Het gaat stiekem heel veel sneller dan ik vooraf al ingeschat had! Ik heb er al 1/5 van mn stage op zitten. Daphne is inmiddels alweer naar huis. Ik heb haar zondag op het vliegtuig naar Nederland gezet na een hele leuke week samen op het eiland. Het was erg gezellig en fijn om weer even iemand te zien uit het vertrouwde Gemertse. Intussen is er wel weer genoeg gebeurd!

Zo werd me gevraagd of ik het radio item van Amigoe op Fresh FM op me wilde nemen. Iedereen die me kent weet dat ik meer het type stille kracht achter de schermen ben in plaats van de storm op de voorgrond. Stressen was niet nodig, het bleek dat er iets veel leukers op me te wachten stond. Of ik even naar de allereerste seksuele educatie van klas 5 van het Dominicuscollege wilde. Foto maken en verhaal schrijven, maar natuurlijk! 30 giechelende kinderen bij het woord ongesteldheid. Fantastisch! Het aantal tienermoeders op het eiland ligt hier heel erg hoog. Tienermoeders alsin meisjes van 12. Vandaar dat het project is gestart om vanaf klas 5 al te beginnen met seksuele voorlichting. Leuke dag gehad!

Ik heb een chinese action achtige winkel ontdekt op het eiland. Love it! Fantastisch lelijke dingen hebben ze daar. Echt mijn ding zeg maar ;). Verder stond uiteten bij Taste of Belgium op het programma, bowlen (ik ben mn bowling-vibe kwijt, iemand gezien toevallig?) sushi, stappen, salsa EN de struisvogelfarm. Ik wilde destijds al op Curaçao, nu heb ik die van Aruba mee mogen maken. Wat een beesten! Super! Ik zit nog steeds goed mijn op plek hier en leer steeds meer. Ik begin ondertussen wel wat dingetjes te missen, maar ook dat is goed natuurlijk.

Vrijdag en zaterdags hebben we het feest gebracht richting Señor Frogs en toen ging zondag Daphne helaas alweer richting Nederland. Aan alles komt een eind helaas, maar je mag nog altijd terug komen Daph!

Verder heeft Henk ook de nodige strubbelingen gehad. Allemaal dankzij de baas. Ik heb Henk in de spotlights laten staan, waardoor letterlijk het lampje uitging. Even startkabelen en toen deed ‘ie het gelukkig weer, om vier dagen later weggesleept te worden. Geen parkeerverbodbord te zien maar kennelijk hoeft dat hier niet om weggesleept te worden. Daag 75 gulden! Ik houd mn hart vast voor wat er nog komen gaat. Verder loopt alles gewoon lekker, ik heb de stageopdracht gekregen, Plan van Aanpak is ingeleverd en ondertussen is September alweer bijna voorbij. Fijn! Want nog even en dan komt pappa alweer naar Aruba, die vervolgens afgelost wordt door Steph. Wordt nog druk hier, maar fijn dat ze komen.

Gisteren was de bruiloft van Tim en Monique, een feestje dat ik helaas heb moeten missen. Maar in gedachte ben ik er de hele dag bij geweest, ook dankzij alle foto’s! Wat ontzettend leuk om te zien. Hoop dat het een fantastische dag was. Volgend jaar bij het 1-jarig jubileum feest ben ik erbij ;).

Vandaag half dagje werken, wasje ophalen, schoolwerk en poetsen. Ja, ook in het paradijs moet hard gewerkt worden. Uiteraard wordt dat vanavond goedgemaakt met dansjes in de Señor. Mag ik ook even zeggen dat deze Sporty Spice inmiddels al 3x de hooiberg heeft verslagen? Studentbudgetproof sporten noemen we dat. We zullen zien hoelang ik het vol ga houden. Anyway, een heeel fijn weekend allemaal!

Heel veel liefs,
Sunchi, Marloes. (alias Señora Frogs)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Marloes

25, Evenementen/Creatieve Communicatie, Gezelligheid, Feestjes, Vrienden en Muziek.

Actief sinds 21 Dec. 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 10743

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Caribbean!

Landen bezocht: