Long time no see - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu Long time no see - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu

Long time no see

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Hola!

Het heeft eventjes geduurt (zeg maar gerust heel erg lang) maar dan alsnog een update vanaf zo´n 7800 kilometer ver weg..

Hier gaat alles erg goed. Emmy is op bezoek geweest, en het was erg leuk om haar weer te zien! Leuke dingen gedaan samen (Stappen, kaarten, nachtzwemmen, veul rosétjes drinken maar het vooral fijn gehad). Wat uurtjes vrij kunnen nemen van stage dus dat was wel beter. Ook hebben we samen met dolfijnen gezwommen. Was een hele ervaring, maar het was ook zo weer voorbij. Prijs/kwaliteit verhouding is van likmnvestje maar, ik heb gezwommen! Nee geflipperd.. en spelletjes gedaan, en een ritje ermee gemaakt, en het was erg gaaf. Ik vond de dolfijnen leuk, en het leek erop dat de dolfijnen mij ook nog leuk vonden ook.. dierenvriend dat ik er inne ben!

Aan alles komt een eind en zodoende heb ik Emmy ook weer op het vliegveld van HATO gezet, dubbel was dat, omdat ik het jammer vond dat ze weer weg moest, de week was omgevlogen, maar ook weer blij, want het betekende dat morgen Mamma en Eefje op de stoep zouden staan!

Nadat ik dus Emmy had afgezet mocht ik me de volgende dag weer laten vervoeren naar HATO door een 'luxe' busje zonder airco, maar mét arko, uit het jaar 0, om het KLM vliegtuig te zien aankomen, en mijn geliefde familie te mogen ontvangen. Emo dat ik ben kon ik het dit keer wederom niet droog houden, helaas kennen ze hier op het eiland geen joris linssen of hello goodbye.. daar gaat mijn tvcarriere als soapster..

En na drie dagen liggen ze er hier al bij alsof ze nooit ergens anders zijn geweest. Kunnen het goed hebben hier allebei in Casa van Zeeland. Zelf mag ik natuurlijk ook niet klagen.

Vandaag mijn stageplek laten zien en naar Porto Mari geweest, fijne dag gehad. Activiteit op stage gehad in verband met Palm Pasen, goede opkomst en vooral erg gezellig.

Eef en Mamma blijven nog tot volgende week zondag, en dan heb ik nog zo'n drie weekjes voor 'mezelf' tot San en Joskes het Curacaose op komen zoeken. Zo vreemd, hoe snel het allemaal gaat. Ik heb officieel een ticketbevestiging gehad dat ik 09/05 weer voet op ons beloofde brabantse land kan zetten. Nog een maandje en ik sta weer in het Gemertse zonnetje. Hopelijk onder het genot van een lekker roséetje bij de Keizer. (Wie gaat mee? Inschrijven kan per e-mail)

Ik ben waarschijnlijk nog heel veel vergeten te vertellen, maar het belangrijkste is dat het nog steeds goed gaat. Foto's heb ik op mijn hyves staan,

www.x-marloesvz.hyves.nl

Emmy heeft deze voor me upgeload, heel erg bedankt daarvoor! Want hier duurt het te lang.. of ik ben te ongeduldig..

Even wat pluspunten op een rijtje,

1. Al minstens drie weken geen kakkerlak gezien! Is ook niet gek, gezien de hoeveelheid chemische rotzooi ik in de plinten spuit..

2. Steeds minder muggenbulten, ik word er immuun voor! Hoera!

3. Ik leer steeds meer dat niet alleen soep makkelijk is om te maken. (Helaas heb ik daar wel ruim 2 maanden soep voor moeten eten..)

Leuk om van jullie kant berichtjes te krijgen, ik zal proberen wat vaker te updaten, maar hoe langer je hier zit hoe eerder je de Antilliaanse mentaliteit onder de knie krijgt, alles poco poco. En zo hoort het ook..

Ayo brabant!

Liefs,
Xmarloes.


  • 06 April 2009 - 06:37

    Jannie:

    he marloeske

    leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt daar en nu zeker .moederke en zus bij je ,,,,,,,doe ze de groeten ikga zo meteen naar weefke.groetjes jannie

  • 06 April 2009 - 08:46

    Emmy:

    Yo Dushi!
    Hele leuke update weer mooi dat jullie mam en eefje het zo naar hun zin hebben, kan ook niet anders natuurlijk! Ik vond het zeker super en zoals ik al heb gezegd je doet het toch maar even ben trots op je! Was echt leuk om nu eens iemand anders in het buitenland te zien werken! Tanx voor alles en tot heel snel!

  • 06 April 2009 - 08:58

    Mayca:

    Alles is hier ook poco poco, dus neem de tijd! ;) Leuk dat het zo gezellig was met Emmy, vast voorproeven hoe het dadelijk weer in Nederland is. Ik hoop dat je het ook nog een klein weekje volhoudt met je moeder en zus. Ik krijg mijn zoveelste kinder maxi nu in mijn hand gedrukt dus ik houd het nog wel vol tot 9 mei.
    Rijden HATO-busjes ook met de deur open of moeten we daarvoor nog eens terug naar Turkije?
    Die pluspunten moet je wel even afkloppen! Maar heel relaxt dat er nu én geen kakkerlakken zijn én minder muggenbulten!

    Maar ik ben vooral trots op de GEKOOKTE aardappelen en boontjes!
    Nu stop ik weer want ik mag weer naar het mooie Nijmegen, genieten van een heerlijk ritje in een ford focus!

    Schiet maar op met die mail van je!
    Ik mis je!
    Liefs xx Mayca

  • 06 April 2009 - 16:34

    Jet En Rini:

    ontzettend mooie foto`s van jou emmy en flipper. wat een grote beesten!
    trouwens over beesten gesproken, bang voor kikkers of spinnen zul je nu niet meer zijn wel?
    is dus makkelijk voor jose kan ze jou in het vervolg vragen de kikkers in de tuin te verjagen.
    in ieder geval geniet van je bezoekers en tot snel.
    veel liefs van ons.

  • 06 April 2009 - 21:25

    Marloes:

    Loeskes!

    Ben blij weer te lezen dat je je nog altijd zo goed vermaakt, ondanks dat je je wederhelft natuurlijk heel erg mist!

    Inmiddels ben ik alweer hard bezig met de studie, lang leven de tentamenweek!

    Je moeder en je zus hebben het mooi goed bekeken daar! Je zorgt toch wel goed voor ze he? Drankjes brengen, eten koken, een nat doekje op hun voorhoofd leggen als ze het te warm hebben? Ik ga ervan uit dat je dat wel voor ze doet!

    Mooie foto's trouwens weer! Gelukkig heb je Emmy, anders hadden wij voor 9 mei niet veel van Curaswa gezien!
    Geintje Loes, je kent me he!

    Nu ga ik snel nog even studeren en dan slapen. Blij dat hier geen kakkerlakken zijn, en ook nog geen muggen!
    *klop klop*

    Geniet en vergeet me niet!

    xXx je wederhelft!

  • 07 April 2009 - 18:29

    Eefje:

    marloeskess

    lig ik hier te genieten op jouw kamer terwijl jij tussen de geiten, schildpadden en konijnen zit.
    heb het erg naar mijn zin, kan niet wachten om zometeen weer de beestjes te aaien en bananen te voeren!

    xx

  • 08 April 2009 - 12:11

    Sanneke:

    Ik wist niet dat bananen gevoerd moest worden Eef...

    Gemert is zoveel saaier zonder jullie! En ja, de vissen leven allemaal nog. Ik ga vrijdag eieren verven bij oma's.
    EN DAN NAAR PAASPOP!

    En dan nog 2,5 week en dan kom ik curaswanië vervelen met mijn koninginnedag-kostuum!

    Gr. San

  • 14 April 2009 - 08:44

    Steef:

    heej meisje :)
    leukleuk je verhaaltjes!
    ik heb je pas nog gesproken dus ik ben alweer een beetje op de hoogte!
    leuk dat het fijn was met Emmy en je mam en zus..
    geniet nog maar lekker zelf want je bent alweer bijna hier..
    t gaat echt snel he!
    ik schrijf me bij deze in voor een drankje bij de keizer.
    meisje nog even en dan gaan we weer chillen in mn micraa:D

    ik mis je!
    Liefs en een dikke knuffel!

  • 14 April 2009 - 18:00

    Moeky's:

    mloeskes,

    weer thuis met een tikje jetlag, alsof ik een beetje dronken ben scharrel ik door het huis. het was fijn met ons, nu nog 2 weke en dan sanneke en die vader. Leuk voor je!!
    doe de groetjes aan iedereen daar, dunja, manelja, berna(bianca) de wasvrouw, wodan en tom
    sander en jeroen, pieternel, jan en de beestjes
    het was erg leuk met hen!!
    tot snel en geniet van de komende weken.
    dikke kus en tot snel
    moeky's

  • 19 April 2009 - 13:08

    Sanneke:

    Hey poepschepper!

    Nog maar anderhalve week en dan kom ik je vervelend! Curaswanië zal nooit meer hetzelfde zijn als ik daar ben geweest.

    En ik stel het wel op prijs als je niet tegen iedereen vertelt dat ik daar entertainment kom brengen met mijn imitaties!! :)

    x San

  • 23 April 2009 - 06:43

    Sanneke:

    NOG EEN WEEK! NOG EEN WEEK! :)

    Ik ga mijn tas vast inpakken.

    x San

  • 26 April 2009 - 10:15

    Jonge!!:

    nog vier dagen en dan nog 8 dan ben je gewoon weer thuis. Bèst leuk...en fijn enzo.

    geniet van de komende dagen mloeskes..ze zijn bijzonder.

    xmoekys

  • 26 April 2009 - 16:48

    Janet:

    Heej Marloes!

    Leuk dat je het nu zo naar je zin hebt in Curaçao. En heel vet van de dolfijnen:)En hej niet zo negatief over de arko want dat is toch iets haha:)

    heel veel liefs janet:)

    ps. misschien dat je die ene van hello/goodbye tegenkomt als je thuiskomt?
    ps2. Ik ben die ene van hello/goodbye dus tegengekomen in de supermarkt!

    liefs janet

  • 29 April 2009 - 09:49

    Sanneke:

    MORGEN JONGEN! MORGEN!

    x San

  • 02 Mei 2009 - 05:25

    Bobbie!:

    Ha vrauwke!
    Je laatste dag in de dierentuin zit erop volgens mij... Goed gedaan joh, goed volgehouden! Klasse, ik ben trots op je!

    En ook nog een dierenvriend geworden (wil jij mijn visjes hebben?).

    Nu nog lekker een week genieten met Joskes en grote zus en dan hup met de bolletjesvlucht terug naar Holland!

    Graag tot snel, de familiegrote BBQ, de vaatwasmachine en het heerlijke bad wachten op je!

    Kus, Bobbie!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marloes

25, Evenementen/Creatieve Communicatie, Gezelligheid, Feestjes, Vrienden en Muziek.

Actief sinds 21 Dec. 2008
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 10767

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Caribbean!

Landen bezocht: