Champagne, Stage, Electric festival & Bezoek! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu Champagne, Stage, Electric festival & Bezoek! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Marloes Zeeland - WaarBenJij.nu

Champagne, Stage, Electric festival & Bezoek!

Door: Marloes van Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Marloes

09 September 2014 | Aruba, Oranjestad

Mijn laatste verslag eindigde met cocktails. Mijn nieuwe verslag gaat verder op champagne. Vorige week vrijdag was het tijd voor de introborrel van Perle d’Or. Champagne on the house vertelde de e-mail. Iedereen die mij kent weet dat ik me dat geen twee keer laat vertellen. Om 22.00u zou het feestje beginnen, om 22.00u stonden we met gezonde dorst aan de bar! Want dan kan ik opeens wel een keer op tijd zijn ;). Wat volgens de mail een daverend feestje zou worden, bleek alleszins mee te vallen. Rond 22.45u (antilliaans kwartiertje..) werd de borrel geopend met huiveringwekkende verhalen over alles wat we niet moesten doen. Drinken en rijden, drugs, comazuipen, ons lichaam verkopen was ook verboden volgens de regels van Perle. Daar gaat mijn bijbaan. Er bleken al meermaals mensen op het vliegtuig terug gezet te zijn en er bleken nog meer mensen de dood in Perle gevonden te hebben. Aldus de baas. Wat daar van waar was, geen idee. Maar ze wensten ons allemaal toch heel veel plezier!

Zaterdagochtend gingen Hyundai Henk en ik weer vroeg op pad richting stage. Ik deed er dit keer nog geen 10 minuten over! In de ochtend staat er een absurd lange ochtendfile en doe ik er ooit een half uur over om op stage te komen. Lang leve de kiddo’s die niet zelf hoeven te fietsen naar school. Want stel je voor, door wind en regen. Winter en herfst. Ohnee, de zon schijnt hier altijd. De krant was redelijk op tijd klaar, wat betekende dat ik om 12u eindelijk weekend had, en om 13u mezelf in het zwembad gooide. Verder bestond het weekend uit wodka cranberry, een feestboot, het leren kennen van nieuwe mensen, een bezoekje aan Baby Beach, uiteten bij de Mac (Hoezo MacWifi? MacGeenverbindingnie! Grr!) en vooral lekker niks moeten. Een heerlijk relaxed weekend gehad. De week daarop stond in geheel het teken van het Electric Festival. Woensdag naar de masterclass van producer Maarten Vorwerk, donderdag naar de conferenties en zaterdag naar het festival zelf. Allemaal leuk!

Vorig weekend gestart met een bedrijfsborrel, heel gezellig! En toen kwam Daphne alweer eindelijk aan. Mijn eerste bezoek uit Nederland! Na een spectaculaire landing met de dreamliner (wat een bakbeest!) stond ze eindelijk op Arubaanse grond. Heel gezellig dat ze er is! Mss. Tourguide van Zeeland heeft al een druk programmaatje opgesteld.

Ik wil bij deze trouwens ook iedereen bedanken die wat in het boekje heeft geschreven, geknutseld, gekleurd, getekend etc. Ik heb m pas sinds vorige week uit! Super om al die lieve berichtjes te lezen. Ik mag me gelukkig prijzen met zoveel lieve mensen om me heen.

Ik heb zoals beloofd wat heerlijk mooi nazomerweer richting jullie gestuurd, geniet ervan!

Sunchi,
Marloes.

  • 09 September 2014 - 22:49

    Mayca:

    Hi meid,

    Wat leuk om te lezen dat het je allemaal zo goed afgaat!
    Ik ben het overigens wel eens met Hyundai Henk.
    Ook leuke mensen op het werk waar je buiten het werk ook lekker mee dingen kan ontdekken?
    Maar wat betreft die verhalen die je niet mag doen; wat heb je daarvan dan nog niet al eens ooit gedaan!?
    Alweer heel veel plezier en succes! Geen rare dingen doen en ik ben benieuwd naar jouw volgende verhalen!

    Liefs xx Mayca

  • 10 September 2014 - 14:50

    Moederke...:

    wat geruststellend dat je alles wat je hier doet ook daar doet.....behalve comazuipen en je lichaam verkopen dan...he...;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Marloes

25, Evenementen/Creatieve Communicatie, Gezelligheid, Feestjes, Vrienden en Muziek.

Actief sinds 21 Dec. 2008
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 10759

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Caribbean!

Landen bezocht: